Powered By Blogger

2010/08/25

hasilnya... hahahahha


amacam nampak sedap tak? gigih aku balik masak petang semalam... hahahahha hasilnya mmg terbaeklah.. :p owh ye.. dlm udang 3 rasa tu capsicum telah digantikan dengan tomato.. sebab capsicum kt supermarket tu dh abis.. dan  tambahkan sedikit air asam jawa. . hurmm bertambahlah masam dia skit kan... :D mmg sedap.. korunk WAJIB kena cuba... huhuhu

Tomyam plak main campak2 je... mula2 tu rasa tawar skit.. then tambah lg satu kiub pati tomyam hasilnya.. fuhh.. malas nk ckp.. sendiri mau ingat le.. gegegegege

Yg kaler hijau tu masak tempoyak pucuk ubi & petai dimasak oleh Ms Vanessa (my lovely boss - heheheh) mmg BESSSSSTTT gilerrrr.. nk resepi? nt kita mtk kt dia k.. :) yg sebelah dia tu adalah sambal belacan power giler hahahahha... so overall semalam berbuka puasa mmg sangat memuaskan hatilah. (walaupun berbuka seorg2 huhhu) mmg terbabas la solat tarawikh semalam... opppssss terkantoi... hahahahha :p

oke kawan2.. selamat mencuba n jangan lupa bagi feedback masakan korunk tu... 
anda cuba, anda kenyang!(tagline br)

emi emot 
Aug 25, 2010

2 comments:

  1. rajin! aku zaman bujang tak penah masak tau! 1st time aku masak masa dah kawin!
    fuyoooo, terliur weh tengok tempoyak pucuk ubi petai tu! nakkkk!

    ReplyDelete
  2. heheheheh mmg sedap.. nt ko kena try.. huhuhuh...pasal pucuk ubi tu nt aku tanya kt boss aku eh... :p

    ReplyDelete